starstableflower

Alla inlägg under mars 2013

Av Tilda Flowerforest - 31 mars 2013 11:58

Jag är med och tävlar i Alice Winterbell (jorvik.bloggo.nu) och här är mitt ägg till tävligen, lite slarvigt men var tvungen att måla på paint...


 

Av Tilda Flowerforest - 25 mars 2013 18:08

skulle skjutsa Bambi... någon stanns och Daisy fick gå bredvid xD men Bambi fick tydigen för sig att hon skulle stå upp O.O


  xD

Av Tilda Flowerforest - 25 mars 2013 17:19

jag har ÄNTLIGEN lyckats klippa i hop en ''musik video'' från sso. hääär kommer den!   



 

Av Tilda Flowerforest - 25 mars 2013 17:12

Yes! äntligen är jag klar med min nya stil! 8D


 

hatt: Marlys bondgård

kappan: Marlys bondgård

byxor: silverglade, tror jag

ridstövlar: har fel det ska vara ett par lila som jag köpte i Gyllen åsarnas dal, dom här fick jag som Life time

Smink: fort pinta

Hår: fort pinta

sadel: silverglade

shabrak: valedale

träns: Gyllen åsarnas dal

                                                 sååee! snart kommer en video jag gjort ut på bloggen! Yey!

Av Tilda Flowerforest - 22 mars 2013 11:58

gjorde uppdragen medhusdjuren i dag! dom är ju bara för söta!   


 

Felicity's kanin!


 

Jenna's katt!


 

rådsmannen i Silverglade's katt! hoppas den håller råttorna borta!


 

gick inge vidare bra att fota den livliga valpen!   så SNÄLLA ignorera vart jag fotade, ville bara få med den..


men sååå! nu sks ajag kollar runt lite på andra bloggar å spela sso, såklart!

Av Tilda Flowerforest - 21 mars 2013 21:29

i dag..eller i kväll kanske man ska säga.. aja! i kväll ska jag hopp träna med Fire gubben såå.. här är bilderna som Bambi var så snäll å tog åt mig! men nog snackat här kommer bilderna!


                            dags att hoppa! 8D



 

värma upp och kollar runt banan  ^^


 

jump Fire! 8D


 

snälla ignorera att jag inte redigerade bilden   


jaha! nu är jag faktist rätt trött...    men jag vill också säga förlåt för min dåliga bloggning i dag! men man kan väl säga att jag har haft lite fullt upp    men nu får jag nog sluta! så nu får jag tacka för mig!   

Av Tilda Flowerforest - 20 mars 2013 21:20

så det var därför hon ville att jag skulle komma! aww! hon har fixat det till lilla mig ^^ <3 undrar om hon vet att jag inte fyller år i dag.. aj berättar det sen! ^^ mm tårta ser väldigt goood ut!


 

nam nam ^^


 

lite klantigt Tricia men aja! bara att torka upp!   


Men nu får ni sova gott alla bloggläsare!

Av Tilda Flowerforest - 20 mars 2013 20:43

Jaha! nu är jag tillbaka igen!   testade att bugga lite i fort pinta...det gick ju bra..? jaja! jag tog en liten bild men nu börja Tricia bli irriterad på mig :o så dags att sticka! jag kommer visa bilden här under   


 

va bra det gick! men oj vad Tricia börjar bli arg så nu måste jag gå    men vi sees kanske mer i dag, inte troligt men änndå! but... Ciaoooo!   

Presentation


Hej! och välkommna till min blogg!

Tilda

  Ja det är jag som är Tilda!

jag är 13 år och bor för tillfället i ett radhus i moorland.

Wildfire

  och här har vi min lilla Wildfire! efter som det kan avra lite jobbigt att säga hela hans namn så kallar jag honom bara Fire. han är ett 6 årigt jorviksfullblod som kan ta sig fram i nästan all slags terräng!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad heter min första häst?
 Wildfire
 Daisydiamond
 Darkshadow
 Silvermist
 Summerlove
 Loveborn

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

RSS

Vad tycker ni om min ny startade blogg?

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards