starstableflower

Alla inlägg under april 2013

Av Tilda Flowerforest - 11 april 2013 12:24

Hade tråkigt så satte mig å målade lite på paint!



Jag målar gärna av era hästar! både på papper eller i paint! det är bara att säga till   


Av Tilda Flowerforest - 10 april 2013 14:21

Ett championat i Fort Pinta! :D


 

Av Tilda Flowerforest - 10 april 2013 09:04

in på Starstable!   det är något fel det står att jag ska besöka deras facebook sida, bla bla. Så jag satte mig och började redigera (lite) bilder. Är inte så bra på det och jag har bara tillgång till Paint och Pizap såå det kanske inte är bäst ;P


     

Av Tilda Flowerforest - 9 april 2013 15:17

Har gjort klart min nya stil (äntligen) jag har inte hittat någon bra tröja än men den här får duga tills vidare! 


 

och tyvärr så minns jag inte vart jag köpte någonting, eller jooo!

Hatt: Marley

Jacka: Marley

träns: Firgrove

sååå det var allt jag kommer i håg x) Ciaooo

Av Tilda Flowerforest - 9 april 2013 12:40

Efter att jag tävlat med Moon, så han går upp i level, så hade jag lite tråkigt. så jag bestämde mig för att klättra lite i Moorland. Jag bjuder på en bild   


 

tihi! ^-^

Av Tilda Flowerforest - 9 april 2013 12:34

eftersom att jag är Life time medlem så kan jag köpa fler hästar så jag har köpt en ny häst, Moondancer


    

här kommer han! (ledsen för liten bild)




   

här är han (klantigt av mig att inte redigera den först) älskar honom ^.^


Av Tilda Flowerforest - 8 april 2013 13:36

Jag har inte kunat komma ni på bloggen men jag fortsatte ta bilder! här är några från.... När jag och min klasskompis Alice va å dansade på discot, + lite efter   


 

Jag & Alice


 

evry body dance now!


 

jag kör lite robot! c8


 

jaha.. då va Skyfighter lös...


 

jahapp där stack Alice bus häst, igen! det här va andra gången den här kvällen!


 

inte lika lätt fångad denna gång O.O


 

Sååå nu var han fast ^.^


    nu sticker vi till firgroves championat! (sent skulle läggts ut för LÄNGE sen)     Ciaoo c;

Av Tilda Flowerforest - 7 april 2013 18:29

Ps ;__; begravning kommer sakna Pink stars


 

ledsen att jag inte bloggat, men har typ inte kunnat komma in på bloggplatsen. Men skam den som ger sig!

Presentation


Hej! och välkommna till min blogg!

Tilda

  Ja det är jag som är Tilda!

jag är 13 år och bor för tillfället i ett radhus i moorland.

Wildfire

  och här har vi min lilla Wildfire! efter som det kan avra lite jobbigt att säga hela hans namn så kallar jag honom bara Fire. han är ett 6 årigt jorviksfullblod som kan ta sig fram i nästan all slags terräng!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad heter min första häst?
 Wildfire
 Daisydiamond
 Darkshadow
 Silvermist
 Summerlove
 Loveborn

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

RSS

Vad tycker ni om min ny startade blogg?

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards